Klanten Service

Gratis bezorg- en ophaalservice.

Geleverd in chafing dishes.

Vanaf 40 personen 5% korting.

excl. extra's

Wij doen de afwas.

Met opscheplepels.

Blijft 3 uur warm.

Categorieën

Veel gestelde vragen

Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?

In dit geval kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen dit kan op 0320 22 14 03.

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een buffet te kunnen bestellen?

Vanaf 15 personen kunt u al bij ons bestellen. Dit is ons Luxe Buffet.

Zijn de menu’s echt wel voldoende per persoon?

Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is het meer dan voldoende!

Kunnen we het aantal personen nog wijzigen als we al een bestelling hebben gedaan?

Ja, u kunt het aantal personen nog tot 2 dagen voor de bezorging van uw bestelling wijzigen. De wijziging kan per e-mail of telefonisch (0320) 221403 aan ons worden doorgegeven.

Leveren jullie ook frisdrank, wijn en bier en/of glaswerk?

Ja, wij leveren wel dranken, maar geen glaswerk.

Verhuren jullie ook tafels, stoelen en dergelijke?

Nee, Wij verhuren geen tafels, stoelen en dergelijke.

Wat komen jullie na het eten ophalen?

Na afloop van het feest komen wij  het volgende ophalen

Retour:

  • chafing dishes met binnenbakken
  • borden en bestek
  • opscheplepels
  • eventueel geleverde thermoboxen en koelelementen

Wij doen de afwas u hoeft dus niets schoon te maken!

Wat krijg ik allemaal bij mijn buffet geleverd, naast het eten?

Dit is afhankelijk van uw buffetkeuze, alles staat exact vermeld bij het door u gekozen buffet.

Verder ontvangt u ook:

  • opscheplepels voor de gerechten
  • de benodigde chafing dish bakken om alles warm te houden.
  • voldoende brandpasta.
  • servetten.

Geen afwas & geen breng- en haalkosten.

Tegen meerprijs leveren wij ook borden en bestek.

U heeft een klacht?

Als u klachten heeft over de Gouden Huis Lelystad Catering kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 0320 22 14 03 of een e-mail sturen naar info@ghlcatering.nl.

 

Staat uw vraag er niet bij?

Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 0320 – 22 14 03 of via e-mail info@ghlcatering.nl .

Veel gestelde vragen

Binnen welke straal bezorgen jullie?

Wij bezorgen in de gemeente Lelystad binnen en buiten de bebouwde kom. Dronten, Swifterbant en Biddinghuizen alleen in overleg.

Bezorgen jullie ook op een camping of vakantiepark?

Ja, wij leveren ook op campings en vakantieparken.

De contactpersoon treffen wij graag bij de receptie of ingang van de camping of vakantiepark. Zo kunt u ons de begeleiden naar de plaats waar wij het buffet voor u mogen klaarzetten.

Bezorgen jullie ook op zondag?

Ja, wij bezorgen 7 dagen per week. (m.u.v. kerstdagen)

Wanneer komen jullie mijn bestelling bezorgen?

U kunt bij ons laten bezorgen vanaf 16:00 u kunt op het bestelformulier zelf de exacte tijd aangeven

Leveren jullie ook frisdrank, wijn en bier en/of glaswerk?

Ja, wij leveren wel dranken, maar geen glaswerk.

Veel gestelde vragen

Welke bezorgkosten brengen jullie in rekening?

Wij rekenen geen bezorgkosten.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Betaal ik extra voor de afwas?

Nee! Wij nemen alles vuil mee en doen voor u de vaat.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Wij hanteren drie betaalmogelijkheden. Contant bij levering of op factuur ( 2 dagen voor de levering van uw bestelling dient het geld op onze rekening te staan). Bij ons restaurant kunt u ook vooraf via PIN betalen.

 

Is het mogelijk om een BTW factuur te ontvangen?

U ontvangt bij uw bestelling een factuur waar de BTW al op is vermeld. De gegevens die u invult op het bestelformulier komen op de factuur te staan.

Veel gestelde vragen

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat nu?

U kunt annuleren tot 1 dagen voor levering door te bellen naar 0320 22 14 03. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Staat uw vraag er niet bij?

Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 0320 22 14 03 of via e-mail info@ghlcatering.nl.